duminică, 18 septembrie 2011

Curcubeul iubirii


Mii de culori se rotesc in jurul nostru
De cand, iubito, mi-ai intins mana,
De cand ne-am creat taramul nostru,
De-atunci ne zambeste si luna.

Norii se-nvartesc deasupra noastra
Cand ma strangi la al tau piept
Si porumbeii zboara deasupra noastra
Cand te apropii si ma saruti incet.

Intr-un vartej de mii de flori
Tu m-ai adus in lumea ta
Inimioarele sunt acum noii nori
Iubito, mi-ai promis iubire toata viata !

Un comentariu:

  1. Si eu sunt prinsa intr`un astfel de curcubeu...uneori norii ne acopera drumul..ploaia aduc lacrimi pe obrajii nostri..sufletul incepe sa se piarda..dar totul revine..cand lumina si culorile aduc zambetul..:X
    cu ocazia asta..Te iubesc ursuliciule`[Nicusor]
    :">
    O sa pun aceasta poezie pe blog-ul meu pur si simplu o ador..o sa te mentionez ca autoare sper sa nu te superi..dar o adoor:X

    RăspundețiȘtergere